Helgen :)


Jävlar vilken helg! :D
Lördagen började med att gå upp tidigt för att hinna fixa sig till båten, smart som man är
hade jag fått för mig att jag skulle ha mina nya högklackade skor, jag kom inte längre än till
Aspenbadet om vi säger så. Tack gode gud att tessan hade med sig ett par
extra skor som jag kunde låna (a)
På bussen dit vart det en massa snack, sminkning och målade tessans naglar till och med xD
Sen på båten vart det taxfree'n, och vidare till baren ;)
Det vart ett antal goda drinkar där (a)
Jag och Ida sprang fram och tillbaka mellan baren och rökrummet, finfint!
Sen så tog sig Tessan och Ida en sväng på dansgolvet, och fan vad jag skratta kan jag säga xD
Såg världens sötaste hundar på båten. :)
På bussen på vägen hem var det jävligt trevligt folk, träffade en gammal kompis's pappa med.
Sen drog vi hem till Tessan, dansade och träffade massa människor,
sen var det några som va lite små dryga men sak samma.
Mot typ 4-5 knallade jag hem, fick sällskap av Camilla och Gurra. :)
Jag och Gurra hade "efterfest" vid lidl, jävligt roligt. :D

(fin sammanfattning av helgen)



Linda

Låter som en bra helg! (;



sv: nej de är Sara :D häst-Sara (;

2010-08-30 | 21:27:12 | http://splach.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback