Stockholm

Igår vart det huvudstaden med linda, hennes syster och hennes mamma :)
hittade en massa roliga saker gjorde vi med (a)
och jag har kommit fram till att jag och linda borde verkligen inte bli orienterare (y) för när vi skulle träffa hennes mamma och syster och sedan gå och äta så råkade vi gå lite fel, så det blev tillsist väärldens omväg menmen xD
efter det blev det mer shoppande linda köpte en as snygg väska som jag är bra sugen på att sno (a)
efter det tog vi en fika på värsta mysiga caféet, vi käkade typ nån chokladtårta tror jag det var, och satan va god den va :D
Sen vart det åhlens där jag sprang omkring som ett barn på julafton, jag såg nog en smula knäpp ut men det funkar det med, stackars linda såg sådär lagom uttråkad ut, och när jag skulle betala så kollade hon i kassan på mig som att jag var tokig, när jag hade lassat upp alla grejer på disken eller vad man ska kalla det..





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback