Snöstorm

Kikade ut genom fönstret igår och såg att de va typ snöstorm ute, vart väldigt sugen att gå och lägga mig igen men tänkte att jag skulle va duktig och gå till skolan. Väl framme i skolan fick jag veta att min körlektion var inställd, och  att en massa lärare satt på en buss från uppsala för att tågen va inställda. Så ingen av dom lärarna vi skulle ha va i skolan. Tillsist blev vi insläppta i ett klassrum iaf, men de vart inte mycke jobba där heller ;)
Sen satt jag och snacka med Felix en massa och vi kom på en as bra plan, vilket var att vi skulle åka till Norge och ragga och spela tvspel xD Efter det gick jag och Linda till Lidl, och på vägen dit fick vi se en taxi som satt fast i en snödriva, jävla skojigt de såg ut, för de va typ en traktorlikande sak som försökte få loss den.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback